جمعه ۲۸-۰۲-۱۴۰۳ ۵:۱۰ ق٫ظ

برگزاری گردهمایی آموزشی توجیهی صندوق ملی محیط زیست

نخستین گردهمایی آموزشی توجیهی “صندوق ملی محیط زیست” ویژه مدیران ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، نخستین گردهمایی آموزشی توجیهی صندوق ملی محیط زیست ویژه مدیران ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست با محوریت کارگاه های آموزشی پرداخت تسهیلات، بیمه حیات وحش، مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت‌های مالی صندوق برگزار شد.

این گردهمایی آموزشی توجیهی با حضور دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست، معاونین و مدیران ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

ارائه پنل‌های آموزش تخصصی در محورهای مختلف فعالیت‌های صندوق ملی محیط زیست از بخش‌های اصلی این دوره آموزشی بود و معاونین و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست نیز نسبت به ارائه برنامه‌ها و اولویت‌های خود با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال اقدام  کردند.

تقدیر از استان‌های برتر در زمینه‌های پرداخت تسهیلات، پرداخت غرامت بیمه حیات وحش و مسئولیت‌های اجتماعی و رونمایی از دوجلد کتاب مجموعه قوانین و مقررات محیط زیست ایران در نظم نوین قانونی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های سال ۱۴۰۳ صندوق ملی محیط زیست و ارائه قوانین و مقررات جدید پرداخت تسهیلات و روند پرداخت غرامت بیمه حیات وحش و حمایت‌های مالی صندوق از محورهای اصلی این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *