یکشنبه ۱۸-۰۶-۱۴۰۳ ۵:۴۷ ق٫ظ

رونمایی از سایت جدید “صندوق ملی محیط زیست” با حضور رئیس سازمان محیط زیست

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از رونمایی سایت جدید این صندوق در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی، ارائه خدمات نوین و شفاف‌سازی عملکرد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، سجاد انجم‌شعاع با اشاره به افتتاح سایت جدید صندوق با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: سایت جدید این صندوق با استفاده از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود و با استفاده از تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوایی روز دنیا طراحی و راه‌اندازی شده و اطلاعات آن به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود.
وی با اشاره به مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق کارشناسان، تصریح کرد: این سایت با رویکردی جدید و با شکلی متفاوت با قبل، راه‌اندازی شده تا بدین ترتیب پاسخگوی نیازهای جدید مخاطبان باشد و نیز خدمات متنوع را به آنان عرضه کند.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، «تغییرات بصری، ظاهری و شکلی» و «تسهیل و تسریع دسترسی کاربران به سامانه‌های پرداخت تسهیلات، اخبار، تصاویر و فیلم‌های آموزشی» را از جمله ویژگی‌های سایت جدید برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این سایت جدید، مخاطبان قادر خواهند بود؛ طی ورود به سایت با نشانی www.irnef.ir به اطلاعات و جزئیات عملکرد صندوق ملی محیط زیست در حوزه پرداخت تسهیلات، آموزش و فرهنگ سازی و کمک های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی دست یابند.
به گفته وی، سامانه بیمه حیات وحش و حمایت مالی، سامانه دریافت تسهیلات، سامانه کمک‌های مسئولیت اجتماعی و خیرین و سامانه انتقادات، پیشنهادات و نظرات، نظرسنجی عملکردها، عملکرد صندوق در استان های مختلف به تفکیک، تولیدات چند رسانه ای، انتشار گزارش عملکرد فصلی و سالانه و … از خدمات ارائه شده صندوق در این سایت می باشد.
انجم‌شعاع این اقدام را بخشی از تحقق سند تحول دولت مردمی خواند و افزود: صرفه‌جویی در هزینه، پشتیبانی مطمئن‌تر و آنلاین خدمات، انعطاف‌پذیری بیشتری و امنیت بالاتر از جمله مزایای سایت جدید است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: