شنبه ۰۶-۰۵-۱۴۰۳ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

همکاری شرکت تامین سرمایه سپهر با صندوق ملی محیط زیست در راستای طرح‌های محیط زیستی

لینک کوتاه خبر:

جلسه همکاری مشترک شرکت تامین سرمایه سپهر با صندوق ملی محیط زیست در راستای تامین مالی برای اجرای طرح‌های محیط زیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، نشست مشترک مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با مشاور وزیر اقتصاد و عضو هیئت مدیره تامین سرمایه سپهر با هدف بهره‌وری حداکثری و تجهیز منابع مالی و تامین سرمایه برای اجرای طرح‌های محیط‌زیستی در کشور در محل صندوق ملی محیط زیست برگزار شد.

دکتر علی عبدی‌زاده عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست در این جلسه نسبت به معرفی این موسسه، حوزه‌های فعالیت و منابع تامین اعتبار و سرمایه‌ای آن در راستای دستیابی به اهداف تاسیس صندوق که کمک به تقلیل آلاینده‌های محیط زیستی، جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفظ و حمایت از محیط زیست، منابع طبیعی و تنوع زیستی است، پرداخت.

وی استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های قانونی به منظور بهره‌وری حداکثری و اهرمی کردن منابع مالی و سرمایه‌ای صندوق را برای تامین و تجهیز منابع مالی، اعطای تسهیلات و حمایت و کمک‌های مالی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محیط زیستی را از اولویت‌های مهم صندوق اعلام کرد.

دکتر مهدی احمدی مشاور وزیر اقتصاد و عضو هیئت مدیره تامین سرمایه سپهر نیز ضمن معرفی توان و ظرفیت‌های آن شرکت، گفت: این شرکت در راستای کمک و ارتقاء جایگاه صندوق ملی محیط زیست برای بهبود شرایط محیط زیستی کشور، مشارکت در ایجاد شرکت های پروژه سرمایه گذاری محیط زیستی، اهرمی کردن منابع، تامین اوراق مشارکت در اجرای پروژه های بزرگ محیط زیستی آمادگی دارد.

در پایان این جلسه مقرر شد نشست های مشترک به منظور انعقاد تفاهم نامه و تشریح دیگر زمینه های همکاری، برگزار و استمرار یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *