شنبه ۰۶-۰۵-۱۴۰۳ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

عذرخواهی پایگاه خبری آفتاب از مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست

لینک کوتاه خبر:

پایگاه خبری آفتاب با انتشار مطلبی تحت عنوان”عذرخواهی از مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست” از مدیرعامل صندوق بابت انتشار مطالب کذب منتشر شده در این سایت عذرخواهی و طلب حلالیت کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، در پی پیگیری‌های حقوقی صورت گرفته و شکایت شخصی مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از پایگاه خبری آفتاب به علت نشر اکاذیب، توهین و افترای اخلاقی، این پایگاه خبری با انتشار مطلبی نسبت به عذرخواهی از مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست اقدام نمود.

این رسانه پیرو مطلب منتشر کرده در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ با عنوان ((در محیط زیست چه خبر است؟))، پس از بررسی اسناد، مدارک و مستندات و اثبات کذب بودن محتوای مطلب منتشر شده، جهت تنویر افکار عمومی، اقدام به انتشار مطلبی با عنوان “عذرخواهی از مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست” کرد.

مطالعه این گزارش در پایگاه خبری آفتاب در لینک زیر:

https://aftabnews.ir/003eS7

جناب آقای انجم شعاع مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست نیز با توجه به اهمیت جایگاه رسانه و براساس نقش تاثیرگذار فعالان رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به مردم و تاکید بر تعامل بیشتر با حوزه رسانه پس از انتشار این مطلب از شکایت خود صرف نظر نمود.

رسانه ها نقش برجسته‌ای را در انعکاس جلب مشارکت عمومی در روند طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و شفافیت و صداقت در اطلاع‌رسانی دارند و صندوق ملی محیط زیست نیز همواره تلاش کرده تا با ارتباط مستمر با رسانه‌های جمعی و اطلاع‌رسانی بهنگام و مسئولانه و شفاف نسبت به افزایش اعتماد و آگاهی مردم اقدام نماید.

روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست