شنبه ۰۶-۰۵-۱۴۰۳ ۷:۵۰ ق٫ظ

رونمایی از سایت جدید “صندوق ملی محیط زیست” با حضور رئیس سازمان محیط زیست

لینک کوتاه خبر:

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از رونمایی سایت جدید این صندوق در راستای تحقق سند تحول دولت مردمی، ارائه خدمات نوین و شفاف‌سازی عملکرد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، سجاد انجم‌شعاع با اشاره به افتتاح سایت جدید صندوق با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: سایت جدید این صندوق با استفاده از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود و با استفاده از تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوایی روز دنیا طراحی و راه‌اندازی شده و اطلاعات آن به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود.
وی با اشاره به مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق کارشناسان، تصریح کرد: این سایت با رویکردی جدید و با شکلی متفاوت با قبل، راه‌اندازی شده تا بدین ترتیب پاسخگوی نیازهای جدید مخاطبان باشد و نیز خدمات متنوع را به آنان عرضه کند.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، «تغییرات بصری، ظاهری و شکلی» و «تسهیل و تسریع دسترسی کاربران به سامانه‌های پرداخت تسهیلات، اخبار، تصاویر و فیلم‌های آموزشی» را از جمله ویژگی‌های سایت جدید برشمرد و گفت: با راه‌اندازی این سایت جدید، مخاطبان قادر خواهند بود؛ طی ورود به سایت با نشانی www.irnef.ir به اطلاعات و جزئیات عملکرد صندوق ملی محیط زیست در حوزه پرداخت تسهیلات، آموزش و فرهنگ سازی و کمک های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی دست یابند.
به گفته وی، سامانه بیمه حیات وحش و حمایت مالی، سامانه دریافت تسهیلات، سامانه کمک‌های مسئولیت اجتماعی و خیرین و سامانه انتقادات، پیشنهادات و نظرات، نظرسنجی عملکردها، عملکرد صندوق در استان های مختلف به تفکیک، تولیدات چند رسانه ای، انتشار گزارش عملکرد فصلی و سالانه و … از خدمات ارائه شده صندوق در این سایت می باشد.
انجم‌شعاع این اقدام را بخشی از تحقق سند تحول دولت مردمی خواند و افزود: صرفه‌جویی در هزینه، پشتیبانی مطمئن‌تر و آنلاین خدمات، انعطاف‌پذیری بیشتری و امنیت بالاتر از جمله مزایای سایت جدید است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *