شنبه ۰۶-۰۵-۱۴۰۳ ۴:۲۷ ب٫ظ

جلسه هماهنگی و تعامل معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی با مدیر عامل و اعضاء جدید صندوق ملی محیط زیست

لینک کوتاه خبر:

جلسه هماهنگی و تعامل معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی با مدیر عامل و اعضاء جدید صندوق ملی محیط زیست حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان ضمن خوش آمدگویی و آرزوی توفیق در دستیابی به اهداف و برنامه ریزی های مورد انتظار از صندوق ملی محیط زیست گفت: وضعیت فعلی محیط طبیعی وتنوع زیستی کشور نیاز به حمایت همه جانبه دارد و در این خصوص صندوق ملی محیط زیست نقش سازنده و اثر گذار ایفا می کند.

وی اظهار داشت: گزارش عملکرد و اقدامات سنوات اخیر و تفاهم نامه سه ساله فی مابین معاونت محیط طبیعی و صندوق ملی در حال انجام است و راهکارها و پیشنهاداتی هم در دوره مدیریت جدید سازمان مطرح است که برای افزایش تعامل و نحوه دستیابی به اهداف کوتاه مدت و میان مدت پیش رو با محوریت مدیریت و حفاظت گونه های به شدت در خطر انقراض نظیر یوزپلنگ، میش مرغ و….. در نظر گرفته شود.

اکبری عنوان داشت: مدیریت زیستگاه، بهره برداری پایدار مناطق، ظرفیت های جدید مشارکت مردمی، مدیریت در ارائه تسهیلات و رویکرد های جدید حمایتی صندوق از برنامه های معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی است که باید برای پیشبرد اقدامات، با قید فوریت جلسات تخصصی بین صندوق و دفاتر تخصصی معاونت تشکیل و اتخاذ تصمیم و بازدیدهای میدانی مشترک از موضوعات اولویت دار صورت پذیرد.

در ادامه سجاد انجم شعاع مدیرعامل محترم صندوق ملی محیط زیست اظهار داشت: صندوق آمادگی لازم برای اقدامات حمایتی از برنامه های معاونت طبیعی و تنوع زیستی را دارد.