شنبه ۰۶-۰۵-۱۴۰۳ ۱۰:۲۳ ق٫ظ

تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران+تصاویر

لینک کوتاه خبر:

همزمان با نخستین روز هفته محیط زیست مدیران صندوق ملی محیط زیست به همراه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی صندوق ملی محیط زیست، مدیرعامل و مدیران صندوق ملی محیط زیست به همراه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر کارکنان این سازمان، امروز با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین به همراه دیگر کارکنان و مدیران با حضور در حرم مطهر حضرت امام(س) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این مراسم «افکار عمومی» و«سازمان‌های مردم نهاد» را مهم ترین یاری‌گر سازمان حفاظت محیط زیست در انجام وظایف خود دانست و گفت: دولت باید موانعی را برای طمع ورزی به محیط زیست ایجاد کند.

وی افزود: مردم و سازمانهای مردم نهاد کمک بزرگی برای سازمان هستند و هیچکس مانند آنها نمی‌تواند نقش ایفا کند. آنها می‌توانند فشار روانی روی همه بگذارند.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در این مراسم گفت: تاکید رییس جمهور شهید بر توازن بود و ایشان در کنار تمامی راهبردهای کلان کشور حفاظت از محیط زیست را در اولویت قرار می دادند.

علی سلاجقه با اشاره به اینکه حضرت امام اندیشه های تابناکی در حوزه محیط زیست داشتند و در مسائل مستحدثه به علما توصیه هایی دارند، افزود: بر خودم فرض می دانم که روحیاتی که رییس جمهور شهید ما حضرت آیت الله رییسی در مورد حفاظت محیط زیست داشتند را برای شما بازگو کنم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست: ریییس جمهور شهید در دولت چند شعار را محور و میثاق اصلی خود قرار داده بودند که یکی از آنها این بود که توسعه فرع بر محیط زیست و این کلام کلام بسیار ارزشمند و اندیشه بلندی است و شما در مکاتب محیط زیستی مشاهده بفرمایید کمتر فردی در راس یک دولت و حکومت چنین نگاه بلند و روبه جلویی در حوزه محیط زیست داشتند.

سلاجقه بیان داشت: تاکید رییس جمهور شهید بر توازن بود و ایشان در کنار تمامی راهبردهای کلان کشور حفاظت از محیط زیست را در اولویت قرار می دادند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: با توجه به اینکه شعار سال یک شعار اقتصادی بود هر فردی در راس دولت قرار می گرفت قطعا همه آنچه را که باید در کشور انجام گیرد را فدای توسعه و اقتصاد می کرد ولی ایشان همواره به در نظر گرفتن خدا و رعایت قانون تاکید داشتند.

هفته محیط زیست امسال با شعار «سهم من در تداوم حیات» از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *